duminică, 23 octombrie 2016

More Swarovski

Si daca tot am revenit la vechea dragoste, să-i fiu fidelă... Nu? 
Jumatate de ora am încercat sa surprind stralucirea cristalelor, dar totul a fost in zadar. Vorba ceea: la soare te poți uita... Prea mult! Nu pot spune ca e stralucire discreta pentru ca nu e. Atatea puncte de interes a avut camera, încât nu s-a putut hotărî spre care sa se orienteze si nu s-a focalizat unde voiam eu. Azi nu am fost pe aceeași lungime de ... megapixeli cu ea. 
Cee doua bratari sunt facute din perle de sticla si cristale Swarovski. Culoarea cristalelor e fuchsia ab. Le am de ceva vreme, dar culoarea lor nu mi s-a potrivit cu nimic pana acum, in ochii mei... Tuturor le vine randul, mai târziu decât as vrea eu, de obicei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu